کرینا پلیمر در رسانه های خبری

شرکت کرینا پلیمر پیشرو در زمینه تولید کامپاند مهندسی پلیمری با دانش روز و تکنولوژی نوین توانسته در بازار صنعت پلیمر جایگاه ویژه داشته و محصول با کیفبت استاندارد بین المللی و صادراتی اعم از پلی پروپیلن و پلی اتیلن و کامپاند ABS و همچنین کامپاند بازیافتی را که بصورت مهندسی شده در دیتاشیت مخصوص و گرید های تزریقی و اکستروژن تولید کند و در رسانه های خبری ایران حضور فعال داشته باشد و با انتشار مقالات و اخبار در صنعت پلیمر آگاهی به مخاطبان ارائه نماید.

ادامه مطلب

پلی پروپیلن گرید اکستروژن

فرایند تولید محصولات پلاستیکی با مواد pp در گرید های تزریقی و اکستروژن انجام می شود. تولید محصولات پلاستیکی با کیفیت عالی نیاز به محصولات پلیمری در سطح استاندارد عالی مثل پلی پروپیلن در گرید اکستروژن صورت می پذیرد.کارینا پلیمر با تولید پلی پروپیلن گرید اکستروژن بهترین مواد پلاستیکی برای تولیدکنندگان صنعت خودرو سازی و لوازم خانگی و بسته بندی محیا ساخته است.

ادامه مطلب

گرید تزریقی پلی پروپیلن

گرید تزریقی پلی پروپیلن بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات پلاستیکی که دارای مقاومت و دوام بالا جهت تزریق قطعات پلاستیکی بسیار مناسب بوده و خواص و ویژگی‌ باعث سازگاری در فرایند تزریق می شود. پلی پروپیلن گرید تزیقی بعنوان یک پلیمر ترموپلاستیک بصورت رزین برای قالب گیری تزریقی استفاده می شود و بدلیل ویسکوزیته مذاب پایین، به راحتی درون قالب جریان دارد. کارینا پلیمر تولیدکننده پلی پروپیلن با استاندارد بین المللی و صادراتی با دیتاشت های سفارشی در تناژ های مختلف جهت تامین انواع کامپاند پلی پروپیلن می باشد.

ادامه مطلب

مقایسه‌ی کامپاند پلی پروپیلن با کامپاند پلی اتیلن

مقایسه‌ی کامپاند پلی پروپیلن با کامپاند پلی اتیلن جهت انتخاب مناسب مواد اولیه پلاستیک برای محصولات پلاستیکی با کیفیت می باشد. کارینا پلیمر با تولید پلی پرو پیلن و پلی اتیلن با کیفیت و صادراتی و کسب رضایت مشتریان عزیز، توانسته جزو اولین های تولیدکننده پلیمر در کشور باشد.

ادامه مطلب

انواع گریدهای پلی پروپیلن و کاربرد آن‌ها

کوپلیمر از دو یا چند نوع مونومر ساخته شده‌است که بوسیله‌ی فرایند پلیمریزاسیون تراکمی تولید می‌شود. کوپلیمرهای پلی پروپیلن شامل مقداری الفین همچون اتیلن، بوتن، پروپن و هگزن هستند.

ادامه مطلب

کامپاند مهندسی پلی پروپیلن

شرکت کارینا پلیمر تولیدکننده کامپاند مهندسی پلی پروپیلن PP و پلی ایتلن PE و ABS در گرید های اکستروژن و تزریقی جهت تولید محصولات پلاستیکی با کیفیت همواره در کنار تولیدکنندگان لوازم خانگی و لوازم خودرو و صنایع بسته بندی بود و با صادرات به کشورهای ترکیه و ارمنستان و روسیه توانسته گامی در ارز آوری و سودآوری برای کشور داشته باشد.

ادامه مطلب

انواع کامپاند پلی پروپیلن

انواع کامپاند پلی پروپیلن که مهم‌ترین ماده در تولید محصولات پلاستیکی است با ساختار پایه پلیمری و افزودنی‌های اختصاصی مثل تالک، الیاف شیشه‌ای، EPDM و …جهت بهبود کیفیت محصول می‌باشد.کارینا پلیمر با تولید انواع کامپاند پلی پروپیلن و پلی اتیلن در گرید های مختلف جهت بهبود محصولات پلاستیکی با کیفیت یکی از بهترین شرکت های پلیمری در ایران می باشد.

ادامه مطلب