رویداد

کرینا پلیمر در رسانه های خبری

آشنایی با کارخانه کارینا پلیمر

شرکت کارینا پلیمر پیشرو با تیم تخصصی در تولید کامپاند مهندسی پلیمری با دستگاه های پیشرفته و به روز توانسته توجه و رضایت تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی که دغدغه کیفیت دارند را کسب کرده و این کیفیت در تراز بین المللی منجر به صاردارت به کشورهای بزرگ صنعتی مثل روسیه، ترکیه، ارمنستان و… صورت گیرد.

کارینا پلیمر تولیدکننده کامپاند در گریدهای تزریقی و  اکستروژن با استاندارد SGS و تولید سفارشی در دیتاشیت مخصوص و متناسب مزیت خود را بین دیگر تولیدکنندگان ایجاد  کرده و دغدغه کیفیت عالی با قیمت مناسب را به خود اختصاص داده است.شعار کارینا پلیمر (تا درخشش محصولتان در کنار شما هستیم) در واقع ماموریت این شرکت برای تولید محصولات با کیفیت است که در عرصه عمل بروز داشته است.

حضور کارینا پلیمر در رسانه ها

کارینا پلیمر با حضور در رسانه های فعل سعی در آگاهی دادن به صنعتگران و تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی دارد و این موضوع باعث شده با انتشار مقالات در رسانه ها بتواند سهمی در اخبار پلیمری ایجاد کرده و مدیران را از فرایندها و تولیدات با کیفیت آشنا کند.

روزنامه و رسانه خبری صنعت معدن و تجارت(صمت)

و خبرگذاری رجانیوز

و خبرگذاری صدای فارس

و همچنین سایت تحلیل بازار

و مصاحبه ویژه مدیر شرکت کارینا پلیمر در سایت ایران پلیمر بوده است و هر ماه مقالات مفید و اخبار صنعت پلیمر کشور به مدیران اطلاع رسانی می شود.

کارینا پلیمر در رجانیوز

 

اخبار صنعت پلیمر و کامپاند

 

اخبار صنعت پلیمر و کامپاند

 

اخبار کامپاند

مشاهده  کامپاند پلیمری چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *